Złota plisowanka Gamiss

piątek, 17 lutego 2017







 Spódnica - Gamiss | Kurtka - Zara | T-shirt - Mohito | Buty - Adidas

Gdy zamawiałam spódnicę myślałam o tym, że będzie pasowała tylko do eleganckiego stroju. Od razu w
mojej głowie pojawił się pomysł:  czarna, stonowana góra i klasyczne szpilki. Potem jednak stwierdziłam, że
trzeba przełamać jej elegancki charakter, żeby nie było zbyt nudno i założyłam ją bardziej na sportowo. W
tak długiej spódnicy i płaskich butach można wyglądać na dość niską osobę, więc nie każdemu może to
odpowiadać. Niemniej jednak stylizacja myślę że udana, spódniczka ma śliczny złoty kolor, porządny
materiał. Jej długość prawie do kostek niestety ogranicza możliwości jej ubierania, dlatego na pewno skrócę
ją sobie przed kolano i wtedy będzie idealna :)) Na stronie Gamiss zamówiłam tą spódnicę i płaszczyk z tego
posta. Z obydwu rzeczy jestem bardzo zadowolona. Wyglądają tak jak na zdjęciach ze sklepu,
są dobrze uszyte i świetnie leżą :) Jak Wam się podoba takie zestawienie? :))


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Super wygladasz, cudowna masz kurteczke :) a co do spodnicy to ja bym sie w takiej chyba nie widziala :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentujesz w takiej stylizacji :) kurtka i koszulka są boskie :) obserwuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna całośc i ta spódnica <3 jestem pod wrażeniem, ale zmieniłam bym tu buty bo cos mi w nich nie pasuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważne połączenie, ale wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Nic dodać, nic ująć!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń