Sukienka w gwiazdki Zaful

wtorek, 21 lutego 2017






 Sukienka - Zaful | Płaszcz - Gamiss | Okulary - Solano | Torebka - Mini max | Kozaki - Deezee

Pokochałam tą sukienkę od razu, gdy tylko zobaczyłam ją na stronie sklepu Zaful. Nie zawiodłam się - w
rzeczywistości wygląda dokładnie tak samo jak na zdjęciu. Niestety z braku rozmiaru L zamówiłam
rozmiar M i jest trochę na mnie za krótka. Ale równie dobrze można ją nosić jako tunikę, do legginsów czy
spodni. Niemniej sukienka ma cudowny print, materiał jest lekki, będzie idealny na ciepłe dni, które mam
nadzieję niedługo nadejdą  :) Niska cena dodatkowo zachęca do zakupów!  Stylizacja cała
na czarno, jedynym akcentem są torebka i usta w kolorze czerwieni. 
Jak Wam się podoba? :))

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz, sukienka super się prezentuje :) Widzę, ze też polubiłaś kozaki za kolano.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, jakie fajne kostiumy tam mają. Muszę sobie zamówić, żeby mieć większą motywację do ćwiczeń!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń