Parka + czarna sukienka Zaful

poniedziałek, 27 lutego 2017






Parka - second-hand | Sukienka - Zaful | Buty - Reebok

Dzisiaj główną rolę w stylizacji odgrywa parka, bardzo ciepła, idealna na zimę (która mam nadzieję już nie
wróci). Dobrałam do niej czarną sukienkę z firmy Zaful, jest mało widoczna, ale na pewno zobaczycie ją
jeszcze nie raz, jak zrobi się ciepło :) Sukienkę oceniam na dobry - niestety do gustu nie
przypadł mi materiał. Gdyby nie to - myślę, że sukienka byłaby super. Ma ozdobne rękawy i idealną jak dla
mnie długość przed kolano. Jedynie jest na mnie jeszcze trochę za duża  - wzięłam rozmiar M.
Aby nie było nudno, dodałam jeszcze białe Reeboki, równie dobrze jednak spisały by się tu zarówno
sztyblety, czy sznurowane botki. Co o tym myślicie? :))

You Might Also Like

4 komentarze